Aзи, номхон далайн орнуудын зах зээлийн судалгааны байгууллагуудын XV чуулган монголд болно

Энэхүү арга хэмжээ нь “(AI) Хиймэл оюун ухаан болон маркетингийн судалгааны интеграци” гэсэн гол сэдвийн хүрээнд зохион байгуулагдах гэж байгаа бөгөөд чуулганаар Ази номхон далайн 11 улс орны 50 гаруй топ маркетингийн судалгааны агентлагуудын төлөөлөгчид, 800 гаруй бизнесийн байгууллагын оролцогчид хамрагдана.  Азийн топ экспертүүдийн илтгэл, воркшопд  оролцсоноор тех, дата аналитик суурьтай, хүн төвтэй бизнес процессын шилжилт, CX, дижитал худалдан авалтын замнал, маркетинг судалгаанд AI-д ашиглаж буй ОУ-ын шилдэг туршлагуудаас  суралцах болно.  Мөн Монголын топ компаниудын СEO 2023 судалгааны тайлангийн нээлт хийж ирсэн хүн бүрд тайланг бүрэн эхээр нь дижиталаар хүргүүлнэ.

 

Арга хэмжээнд оролцсоноор:

Салбартаа 30+ жил ажилласан Азийн топ экспертүүдээс дараах сэдвүүдээр суралцах боломжтой:

  • Маркетингийн судалгаанд AI-ийг ашиглах шинэ боломжуудын талаар
  • Qualtrics компани нь “CX” туршлагын менежментийн Дэлхийн тэргүүлэх платформ хэрэглэгчээ ойлгох, харилцах чиглэлд CX платформд суурилан хэрхэн дижитал шилжилт хийж байгаа бодит туршлагууд
  • Зан төлөвийн эдийн засгийг маркетингд ашиглах нь
  • Хүн төвтэй бизнес хөгжүүлэлтийн процесс ба дизайн сэтгэлгээ
  • Дижитал худалдан авалтын замнал
  • E спорт онлайн тоглоом X, Y үеийнхэнд нөлөөлөх Азийн N1 суваг болж буй талаар
  • Хэрэглэгчийн туршлагыг судлах, сайжруулах замаар Дэлхийд тэргүүлэх Хятадын автомашины салбарын бодит туршлага
  • Топ 50 CEO-гийн судалгаанаас Монголын болон Глобал бизнесийн 2024 оны тренд харьцуулалт, тулгамдаж буй асуудлуудын талаар гүнзгийрүүлэн судалсан хамгийн сүүлийн үеийн үр дүнтэй танилцаж, networking хийх боломжтой.

Хэн оролцох вэ:

  • Бизнесийн С түвшний удирдлагууд:
  • Стратеги төлөвлөлт:
  • Маркетерууд:
  • Судлаачид:
  • Эрдэмтэд:
  • Технологийн мэргэжилтнүүд:

Хэрхэн оролцох вэ:

  • Конференс: Олон улсын топ 10 экспертүүдийн илтгэлийг сонсох, мэдлэгээ нэмэгдүүлэх.
  • Воркшоп: Дараах 2 воркшопд хамрагдах боломжтой. Үүнд:
    • Датанаас (insight) гол мессежийг олж илрүүлэх нь /Дэлхийн судалгааны ESOMAR байгууллагын шилдэг воркшоп/
    • Шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт (NPD) – Инновацын загварууд – /Кэйсүүд/
  • Ивээн тэтгэх: Олон улсын мэргэжилтэн экспертүүд, судалгааны агентлагууд, дотоодын 800 гаруй оролцогчийг хамруулсан энэхүү арга хэмжээнд өөрийн байгууллагын үнэ цэнийг өсгөх, лого, сурталчилгаа, бүүтийг байршуулах зэргээр хамтран ажиллах боломжтой.

Чуулганы дэлгэрэнгүй:

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ