ЗХУ-ын удирдагчдын 5 элит машин
Зөвлөлтийн авто үйлдвэр нэлээд өргөн цар хүрээтэй мэт санагдаж байсан боловч хүртээмжид ямар ч байдлаар нөлөөлөөгүй юм.
Хүссэн машинаа авахын тулд Зөвлөлтийн жирийн иргэн нэг жил гаруй дараалалд бүртгүүлэх шаардлагатай байв. Төрөл бүрийн автомашиныг зөвхөн дотоодын загвараар төлөөлүүлдэг байсан учир гадаадын автомашин мөрөөдөл байжээ.
Гэхдээ намын албан тушаалтнууд эсвэл поп оддын төлөөлдөг Зөвлөлтийн нийгмийн элитүүд энэ дүрэмд үл хамаарана. Зөвлөлтийн удирдагчдын унаж явсан 5 машиныг энд оруулав.
1. Rolls-Royce Silver Ghost Владимир Лениний унаа байв. Октябрийн хувьсгалаас хойшхи эхний жилүүдэд Владимир Ленин тухайн үеийн автомашины зах зээлийн бүх шинэ бүтээгдэхүүнийг өөрийн мэдэлд байлгаж, хамгийн сайн автомашинуудыг унадаг байжээ. Гэвч удаан хугацаанд нэг машин дээр зогсож чадахгүй байв.
Дэлхийн пролетарын удирдагч 1914 онд Англид гарсан Rolls-Royce Silver Ghost хөрвүүлэгч машинд онцгой дуртай болсон. Энэ нь 7 литрийн хөдөлгүүрээр тоноглогдсон бүхээггүй байв. Ихэнх тохиолдолд Ленин үүнийг Москваг тойрч, Горки руу явахдаа унадаг байжээ.
2. Packard Twelve лимузин Иосеф Сталины унаа.
Иосиф Сталин Америкийн автомашины үйлдвэрлэлийн бүтээлийг илүүд үздэг байсан тул гадаадад олон загварууд байсан. Тэдгээрийн нэг нь Раквельтийн нарийн бичгийн даргад өгсөн бэлэг болох Packard Twelve лимузин байсан бөгөөд Сталинд хамгийн их таалагдсан байна.
1930-аад оны хоёрдугаар хагаст автомашины техникийн шинж чанарууд гайхалтай байж, хөдөлгүүрийн шилжилт нь 8.2 литр, хүч нь 155 морины хүчтэй байв. Мэдээжийн хэрэг, муж улсын анхны хүний лимузин нь хуягт байсан тул жин нь зургаан тонн орчим байв. Энэ тохиолдолд машин 125 км / цаг хүртэл хурдалж магадгүй юм. Сталин энэ бүх лимузинийг бүх томоохон уулзалт, хүлээн авалтад очиход ашигладаг байжээ.
3. ZIS-110
Георгий Маленковын унаа.
Георгий Маленков дэлхийн автомашины үйлдвэрлэлийн гайхамшигт бүтээлийг мэддэг хүн биш байсан бөгөөд Зөвлөлтийн автомашиныг илүүд үздэг байв. Тиймээс Улс төрийн товчооны гишүүний жолоодож явсан хамгийн алдартай загвар бол Зөвлөлт ЗИС-110 байв.
Энэ машины түүх маш сонирхолтой байдаг. Сталины Америкчуудаас авч байсан лимузин дээр үндэслэн дайны өмнө боловсруулж эхэлсэн. ZIS-110 нь 140 морины хүчтэй хөдөлгүүрээр тоноглогдсон байв. Үүнээс гадна машинд цахилгаан өргөгч, зуух суурилуулсан байв. Зис-110 дээр ЗСБНХУ-д анх удаа эргэх дохиог суурилуулсан.
4. Mercedes-Benz 300 SL
Никита Хрущевын унаа.
Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Никита Хрущев нь спортын автомашин сонирхогч байсан бөгөөд түүний паркийг Кадиллак, Рено, Фиатс, Роллс-Ройсис, Линкольнс, мөн дотоодын ZIS эсвэл ZIL машинууд төлөөлдөг байв.
Гэхдээ тэдний дунд хамгийн алдартай нь тэр үед иргэд "Цахлайн далавч" хочтой байсан Mercedes-Benz 300 SL байв. Энэ нь хүчирхэг хөдөлгүүр, гайхалтай загвараар тоноглогдсон байв. Ийм машин нь Зөвлөлтийн жолооч бүрийн мөрөөдөл байв.
5. Масерати Куаттропорт
Леонид Брежневын унаа.
Леонид Брежнев гадаадад үйлдвэрлэсэн арван автомашины гайхалтай парк эзэмшдэг байсан. Мерседес, Роллс-Ройс, 1973 оны Линкольн, Кадиллак. Гэхдээ хамгийн дурсамжтай нь Италийн коммунистуудаас түүнд бэлэглэсэн 1968 оны Масерати Куаттропорт байв. 4.8 литрийн хөдөлгүүрийг машин дээр суурилуулсан бөгөөд хүч нь 290 морины хүчтэй байжээ.
Сонирхолтой баримт
Брежневийг дотоодын автомашинаас харж болно, жишээлбэл, ГАЗ-24 жолоодож байсан, гэхдээ энэ нь ерөнхий нарийн бичгийн дарга ан хийхдээ унадаг байв.
Өнгөрсөн түүх сайтаас
СайханУул
СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ